About SlaveYarD id.

My photo
I am a Malaysian amateur photographer based in Klang Valley, Malaysia and I’m also into such fields as corporate, event, product, portraiture and wedding photography. I use semi/professional grade equipment for all of my photo shoots. Following the event, I meticulously review and fine tune each photo using advanced editing software before selecting the best images to be placed in the designated album of your choice. I'm always looking to capture most meaningful moments in time and to immortalize them for posterity. For me, every event is both unique and important, be it a wedding, corporate function and vise versa. Prior to the event, I consult with my clients to determine their preferences and confirm the agenda to ensure that everything is perfect. I am available for overseas assignments on request. Willing to travel to your favorite destination in order to capture your important day! Feel free to browse my blog. You may contact me and we can discuss your specific requirements. e-mail: ayeen2@gmail.com | contact: +6012.665.1679 http://photoplusgraphy.blogspot.com http://ayeen2.blogspot.com/ http://www.flickr.com/photos/ayeen2/

Saturday, March 28, 2009

Unfinish Bizzznezzz >')

Had a very busy end-of-project, hence the delayed updating of this blog (again). Its already been a week after returning back from the east coast. Getting self back home for a while feels better rather than staying on the beach for quite some time (with nice view, though). Doing some office works, playing with kid, relax etc etc. Yeah, even bought ourselves better house, seriously! Well, have to wait until its completely donelah.
Not much to tell, because everything is the same boring story and have to go back to the east coast to finalize the institute integration system networks for full operational before UAT from T&C checking. Really pray it will be done this time, else more paperwork to do (hate it).
Missed to shoot a lot of wedding opportunity during this project. Wasted the dslr inside its bag case which being so useless. Perhaps, more chances after this duty. Really miss those colorful days...

DSC00721
Visiting Crystal Mosque plus Maghrib prayer inside it. (captured with sony mobile)

Saturday, March 7, 2009

Sambung Kerja!!

Hampir sebulan terlantar di utara pantai timur Pengkalan Chepa Kota Bahru, semalam ke Batu Rakit dekat Kuala Terengganu.
Di situ, pada destinasi yang sama. yakni Institusi Pendidikan Guru Kuala Terengganu atau singkatannya IPGKT dituju hanya untuk membuat pra siasat peralatan yang telah mereka terima. Memang penat, bila perlu memandu sejauh lebih kurang 360km pergi dan balik sehari, 8 jam tanpa rehat yang cukup semata-mata untuk datang dan lihat!
Tujuan sebenar ke sane adalah untuk melihat jumlah stok peralatan ICT bagi membuat perancangan yang lebih baik dari IPGKB. Tiba je di sana, cara disambut pun begitu ramah. Tak sangka orang Ganu ni cukup ambil berat orang lain. Boleh kata, apa saja keperluan diminta dapat ditunaikan.
Keduanya untuk mencari penempatan tempat tinggal bagi 2 minggu lagi di situ. Malangnya, tempat yang cun tepi pantai dah penuh untuk musim cuti sekolah! Jadi, keputusan untuk tinggal yang paling hampir dengan pantai dengan harga yang berpatutan (Astro wajib! Semua layan bola). Janji boleh ke pantai kurang dari seminit atau 10 minit berjalan!
Ketiganya, bagi mendapatkan kenderaan sewa. Cadang cari Kancil jer, alih-alih dapat "Wish" lama dengan harga yang paling molek...
Sudah selesai semuanya, singgah sebentar di tepi pantai. "Nak amek angin laut jap!", sambil petik gambar. Tapi ada sikit malang lah, tempat memang cantik cuma agak kotor dengan sampah pelancong (tempatan). Dari jauh sejuk mata memandang, bila dah dekat... Nah! sampah saja merata.
Lepas 5 minit bila dah senja terus cabut pulang ke IPGKB untuk habiskan sisa kerja di sini. Sampai jer dah malam, balik tidur la...
"Gewe" dedua tempat ni memang molek sangat, comey dan low profile kalu di bandingkan dengan IPT lain (Iklan untuk yang masih single). "Yang, saya nak satu lagi bleh?" :))
Gambar diambil di depan chalet Teratak Samudera Kita. Just stay tuned the same url address for more stories from Batu Rakit...

Batu Rakit Beach
Duduk tepi macam ni memang nyaman dengan hembusan bayu. (Sambil hembus asap rokok, puh puh fuh!)

A Gentle Reminder... Thank You

Use of image or any medium from here is strictly prohibited without permission.
Please do not download or use any of the photo here.
All rights reserved by Azrin A.J.
SlaveYarD id.® and AyeEN2™ can be Googled for varification of identity.
© SlaveYarD id. Powered by Blogger.